måndag 24 oktober 2016

District Eight

Jo. Dessa två fina människor driver som sagt Dunke Design tillsammans. Oerhört varma och trevliga båda två. Jag hade helt klart kunna hänga i deras mysiga butik hela lördagen;) Dock var de på språng till Jönköping och jag hade ju dottern med, som jag hade bett följa med på min lilla utflykt, mot att jag lovade att det "inte skulle ta hela dan".
Vi hann iallafall kika in i deras showrum, som låg runt hörnet från butiken. SÅ mkt fina möbler!

Märket heter District Eight och här kan du se och läsa mer om det.
Dotter N blev helt förälskad i soffgruppen i trä. Snygga ribbor i rygg och armstöd och väldigt skön att sitta i. Vi gillade båda att den var så låg.

Även supersnygg bakifrån. Bara att sätta igång att spara pengar till inredningen i första lägenheten lilla fröken......
Dotter N blev även helt betuttad i sängen. Håller med om att den verkligen var jättesnygg den också. Ja, som sagt; på återseende.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar