måndag 12 juni 2017

Det kom ett paket....


(SAMARBETE)
......och jag hade ingen aning om vad det kunde vara. Dessutom kom det tre avier, så jag trodde det var ngn bluff-grej. Jag slet upp paketet på väg till bilen, och...jamen JUSTE!
I dagarna släpper Fanny Zedenius sin vackra bok Macramè! Och jag har fått ett exemplar!!!! Stort grattis Fanny! Boken är verkligen jättefin. Steg för steg får man beskrivning (på engelska) på allt ifrån väggbonader till blomsteramplar. Allt i macramè, som ju sannerligen har kommit tillbaka. Det som var ett skällsord för några år sedan finns nu i alla de hetaste hemmen. Fannys bok släpps nu på torsdag 15/6, så sedan är det bara att beställa  och sätta igång att tillverka alla vackra saker. En perfekt sysselsättning på semestern ju! TACK för att jag fick ett förhandsexemplar. Nu skall jag bara ge mig iväg och inhandla garn.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar